Apple Fitness+ later dit najaar beschikbaar voor alle iPhone-gebruikers in 21 landen

2022-09-12 09:20:37 By : Mr. Moon Hsueh

Vanaf 12 september introduceert Fitness+ ook nieuwe seizoenen Time to Walk en Time to Run;de nieuwste Artist Spotlight-serie met muziek van Mary J. Blige, The Rolling Stones en The Weeknd;en een nieuwe yogatrainerApple® heeft vandaag aangekondigd dat Apple Fitness+℠, de bekroonde fitness- en wellnessservice die is ontworpen om iedereen welkom te heten, beschikbaar zal zijn voor alle iPhone®-gebruikers om zich op te abonneren en ervan te genieten, zelfs als ze geen Apple Watch® hebben.De update zal later dit najaar beschikbaar zijn in alle 21 landen waar de dienst wordt aangeboden.Op maandag 12 september introduceert Fitness+ het vierde seizoen van Time to Walk® met nieuwe gasten, waaronder de bekroonde acteur Regina Hall, Latin Grammy-winnaar Nicky Jam en Emmy Award-winnende artiest Leslie Jordan.Time to Run℠ begint aan zijn tweede seizoen en verkent nieuwe locaties zoals Yellowstone National Park in Wyoming, Mexico-Stad en Queenstown, Nieuw-Zeeland.Diezelfde dag lanceert Fitness+ ook de nieuwste Artist Spotlight-serie met workouts met de muziek van Mary J. Blige, The Rolling Stones en The Weeknd.Daarnaast introduceert Fitness+ zijn nieuwste collectie, Pilates for More Than Your Core, en breidt het zijn team van trainers van wereldklasse uit met de introductie van een nieuwe yogatrainer, Dice Iida-Klein.Dit persbericht bevat multimedia.Bekijk de volledige release hier: https://www.businesswire.com/news/home/20220907005966/en/Later dit najaar zal Fitness+ voor het eerst beschikbaar zijn voor alle iPhone-gebruikers om zich op te abonneren en ervan te genieten in de 21 landen waarin het beschikbaar is, zelfs als ze geen Apple Watch hebben.(Foto: Business Wire)"Sinds de lancering iets minder dan twee jaar geleden, hebben we ongelooflijke feedback van gebruikers gehoord over het verschil dat Fitness+ in hun leven maakt. We zijn verheugd om de bekroonde service aan nog meer mensen te kunnen aanbieden door Fitness+ later beschikbaar te maken voor alle iPhone-gebruikers dit najaar, zelfs als ze geen Apple Watch hebben", zegt Jay Blahnik, vice-president Fitness Technologies van Apple."We kunnen niet wachten tot meer mensen over de hele wereld gemotiveerd blijven voor hun fitness- en welzijnsdoelen en een gezondere dag beleven."Fitness+ voor alle iPhone-gebruikersLater dit najaar zal Fitness+ voor het eerst beschikbaar zijn voor alle iPhone-gebruikers om zich op te abonneren en ervan te genieten in de 21 landen waarin het wordt aangeboden, zelfs als ze geen Apple Watch hebben.iPhone-gebruikers hebben toegang tot de volledige service met meer dan 3.000 trainingen en meditaties in studiostijl, allemaal geleid door een divers en inclusief team van trainers.Fitness+-gebruikers zien de trainerbegeleiding en intervaltiming op het scherm, en de geschatte verbrande calorieën worden gebruikt om vooruitgang te boeken op hun Move-ring.Fitness+ wordt volledig geïntegreerd met de Fitness-app die bij iOS 16 wordt geleverd en zich op het middelste tabblad bevindt, waar gebruikers gemotiveerd kunnen blijven om hun Move-ring te sluiten door middel van awards, het delen van activiteiten en meer.Gebruikers hebben alleen een iPhone nodig om zich aan te melden en kunnen vervolgens Fitness+ ervaren op iPhone, iPad® en Apple TV®.Fitness+-gebruikers met een Apple Watch kunnen hun motivatie naar een hoger niveau tillen met gepersonaliseerde realtime-statistieken die worden weergegeven op iPhone, iPad en Apple TV, evenals de mogelijkheid om Time to Walk, Time to Run en meditaties te ervaren met alleen hun Apple Watch in combinatie met AirPods® of andere Bluetooth-hoofdtelefoons.Tijd om te lopen en tijd om te rennenGedurende de herfst introduceert Fitness+ nieuwe afleveringen van Time to Walk, een inspirerende audio-ervaring op Apple Watch die is ontworpen om mensen te helpen vaker te lopen, met enkele van 's werelds meest interessante en invloedrijke mensen die verhalen, foto's en muziek delen met Fitness+-gebruikers .Time to Walk heeft tot nu toe 58 gasten gehad, waaronder prins William, Malala Yousafzai, Christopher Meloni, Draymond Green, Camila Cabello, Nick Jonas en vele anderen.Als de serie aan het vierde seizoen begint, worden er elke week nieuwe gasten toegevoegd, te beginnen met:Daarnaast voegt Time to Run, een audio-hardloopervaring die is ontworpen om gebruikers te helpen inspiratie toe te voegen aan hun dagelijkse hardloopsessie, nieuwe afleveringen toe met populaire hardlooproutes op enkele van 's werelds meest iconische locaties.Elke Time to Run-aflevering wordt geleid door een Fitness+-trainer en bestaat uit inspirerende coachingtips, motiverende en stimulerende muziekafspeellijsten samengesteld door de trainers, en foto's van opmerkelijke bezienswaardigheden langs de route die de Fitness+-trainer heeft genomen.Lopers van alle niveaus kunnen altijd en overal genieten van Time to Run en gemotiveerd blijven op hun route van begin tot eind.Als de serie aan het tweede seizoen begint, worden er elke week nieuwe locaties toegevoegd, te beginnen met Yellowstone National Park in Wyoming;Mexico Stad;Anchorage, Alaska;Monterey, Californië;Seattle;en Queenstown, Nieuw-Zeeland.Met iOS 16 zijn alle Time to Walk- en Time to Run-afleveringen beschikbaar in de Fitness-app op iPhone met een Fitness+-abonnement.Gebruikers kunnen ook genieten van de afleveringen met hun Apple Watch in combinatie met AirPods of andere Bluetooth-hoofdtelefoons.Voor abonnees die een rolstoel gebruiken, worden Time to Walk en Time to Run-afleveringen Time to Walk or Push® en Time to Run of Push℠.Vanaf maandag 12 september voegt Fitness+ toe aan de populaire Artist Spotlight-serie met nieuwe trainingen met de muziek van Mary J. Blige, The Rolling Stones en The Weeknd.De serie wijdt een volledige workout-afspeellijst aan een enkele artiest, en elke maandag verschijnen er gedurende vier weken nieuwe workouts met muziek van elk van deze artiesten in verschillende soorten workouts, waaronder Kracht, HIIT, Dans, Fietsen, Yoga en Loopband.Vorige Artist Spotlight-workouts waren muziek van BTS, de Beatles, Elton John, Katy Perry, Keith Urban, Prince, Shakira en meer.Geïnspireerd door deze Fitness+-workouts, kunnen Apple Music®- en Apple One℠-abonnees genieten van de Fitness+ Spotlight-serie, die een unieke muziekafspeellijst bevat voor elke individuele Artist Spotlight-muzikant om mensen energie te geven buiten hun Fitness+-workouts.Op dezelfde dag introduceert Fitness+ ook zijn nieuwste collectie, Pilates for More Than Your Core, met een verzameling Pilates-workouts van 20 en 30 minuten die zijn ontworpen om het hele lichaam te versterken met slechts een weerstandsband.Gebruikers kunnen deze trainingen alleen doen of als aanvulling op Kracht- en Core-trainingen.Andere beschikbare collecties in de service zijn Train to Row a Fast 2000 Meters, Run Your First 5K, Get into a Groove with Dance, Resilience for Life's Ups and Downs, en meer.Yoga — een van de meest populaire Fitness+-workouts — kan gebruikers helpen zich sterk, uitgerekt en gecentreerd te voelen.Dice Iida-Klein is de nieuwste toevoeging aan het Fitness+ trainersteam en heeft 15 jaar ervaring in het lesgeven van yoga over de hele wereld, waaronder in Australië, Nederland en Thailand.Hij heeft een passie om mensen te helpen zich meer bewust te worden van hun verbinding tussen geest en lichaam, en zijn muziekkeuzes moedigen gebruikers aan om dit te omarmen.Fitness+ verbeteringen in watchOS 9 en iOS 16Apple Fitness+ is een bekroonde fitness- en wellnessservice met workouts en meditaties in studiostijl, ontworpen om iedereen welkom te heten, waar ze ook zijn op hun reis, en om gebruikers te helpen een gezondere dag door te brengen.Abonnees hebben toegang tot de grootste bibliotheek met trainingsinhoud in 4K Ultra High Definition, allemaal geleid door een divers en inclusief team van trainers.Fitness+ heeft ook trainingsprogramma's met aangepaste inhoud die is ontworpen om gebruikers door een seizoen van het leven te helpen of om zich voor te bereiden op belangrijke momenten, een Artist Spotlight-serie met volledige afspeellijsten van wereldberoemde muziekartiesten, en Collecties, die samengestelde inhoud uit de Fitness+-bibliotheek bevatten om u te helpen gebruikers gaan voor hun doelen of vinden inspiratie.Fitness+ helpt gebruikers hun lichaam en geest te trainen met een unieke boeiende ervaring die altijd en overal kan worden gedaan en die gebruikers van begin tot eind motiveert met muziek van de hedendaagse topartiesten.Later dit najaar zal Fitness+ beschikbaar zijn voor alle iPhone-gebruikers om zich op te abonneren en ervan te genieten in de 21 landen waarin het beschikbaar is, en degenen met een Apple Watch kunnen hun ervaring naar een hoger niveau tillen met gepersonaliseerde realtime-statistieken die worden weergegeven op iPhone, iPad en Apple TV.Met Fitness+ kunnen gebruikers ook in beweging komen met inspirerende audio-ervaringen, waaronder Time to Walk, met enkele van 's werelds meest interessante en invloedrijke mensen, en Time to Run, ontworpen om gebruikers te helpen consistentere en betere hardlopers te worden.Apple Fitness+ is beschikbaar in het Engels met ondertitels in Braziliaans Portugees, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Russisch en Spaans.Meer informatie is beschikbaar op apple.com/apple-fitness-plus.Apple zorgde voor een revolutie op het gebied van persoonlijke technologie met de introductie van de Macintosh in 1984. Tegenwoordig is Apple toonaangevend op het gebied van innovatie met iPhone, iPad, Mac, Apple Watch en Apple TV.De vijf softwareplatforms van Apple - iOS, iPadOS, macOS, watchOS en tvOS - bieden naadloze ervaringen op alle Apple-apparaten en bieden mensen baanbrekende services, waaronder de App Store, Apple Music, Apple Pay en iCloud.De meer dan 100.000 werknemers van Apple zijn toegewijd aan het maken van de beste producten op aarde en om de wereld beter achter te laten dan we haar hebben aangetroffen.OPMERKING VOOR DE REDACTIE: Ga voor meer informatie naar Apple Newsroom (www.apple.com/newsroom) of bel de Apple Media Helpline op (408) 974-2042.© 2022 Apple Inc. Alle rechten voorbehouden.Apple, het Apple-logo, Apple Fitness+, iPhone, Apple Watch, Time to Walk, Time to Run, iPad, Apple TV, AirPods, Time to Walk or Push, Time to Run of Push, Apple Music, Apple One, watchOS, AirPlay , Apple TV+, Apple Arcade, Apple News+, iCloud+, iPadOS en tvOS zijn handelsmerken van Apple Inc. en haar dochterondernemingen.Andere bedrijfs- en productnamen kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.Bekijk de bronversie op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220907005966/en/Stephanie Saffer Appel ssaffer@apple.com (408)-974-5160Olivia DeJesse Appel oliviad_22@apple.com (424)-326-7049Nieuws geleverd door Business Wire via QuoteMediaWellteQ Digital Health Inc. (CSE:WTEQ) (OTCBB:WTEQF), (het "Bedrijf" of Wellteq"), dat digitale gezondheids- en welzijnsoplossingen levert aan klanten in 12 talen in 30 landen, is verheugd aan te kondigen dat naar aanleiding van de Bedrijfsnieuwsbericht van 8 juni 2021, Wellteq heeft de uitvoering afgerond van een eeuwigdurende licentieovereenkomst voor slaapchronotypebeoordelingen en educatieve inhoud van een van de toonaangevende leveranciers van slaaptechnologie in Azië-Pacific. Onder de eeuwigdurende licentie heeft Wellteq onbeperkte gebruiksrechten met betrekking tot de activa van de vergunning.Wellteq richt zich op het coachen van zijn abonnees binnen de vier hefbomen van gedragsmatige gezondheidsactiviteit, voeding, mindset en slaap.Het bedrijf erkent het bestaande belang van slaap binnen gevestigde gezondheids- en veiligheidsafdelingen van industrieën waar vermoeidheidsgerelateerde ongevallen ernstig letsel, dodelijke afloop en aanzienlijke directe en aansprakelijkheidskosten kunnen veroorzaken.Industrieën zoals luchtvaart, logistiek, mijnbouw, bouw en olie en gas hebben al tientallen jaren speciale afdelingen om dit risico te bestrijden.Wearables zoals Apple Watch (NASDAQ: AAPL), Fitbit (NASDAQ: GOOG) en Garmin (NASDAQ: GRMN) en datagestuurde zorgaanbieders zoals Wellteq ontwikkelen snel oplossingen voor deze traditionele zakelijke klanten en voor een nieuwe generatie klanten in de verzekerings- en zorgsector.De COVID-19-pandemie heeft bijgedragen aan een stijgende prevalentie van slaapstoornissen door aandoeningen zoals slapeloosheid, stress en angst die een directe invloed hebben op vermoeidheid, burn-out en uitputting in bijna alle beroepen, het is niet langer beperkt tot alleen de arbeiderssectoren.De totale adresseerbare markt voor slaapoplossingen voor werknemers groeit snel en zal naar verwachting in 2026 een omzet van 137,16 miljard USD bereiken.De geavanceerde coachingprogramma's van Wellteq op het gebied van activiteit, voeding, slaap en geestelijke gezondheid zijn sterk gepositioneerd om een ​​marktleider te zijn binnen de markten voor digitale slaapoplossingen in het bedrijfsleven en de gezondheidszorg.Scott Montgomery, CEO van Wellteq, verklaarde: "Zoals eerder verwoord, is slaap een belangrijk aandachtsgebied binnen onze bedrijfsontwikkelingsstrategie vanwege het horizontale belang ervan in het hele zorgcontinuüm, van welzijn tot klinische zorg. De COVID-19-pandemie heeft de prevalentie van slaapverstoring die mensen in hun persoonlijke leven en hun functie beïnvloedt Wellteq investeert kapitaal door middel van ontwikkeling, licenties, partnerschappen en acquisities om onze geavanceerde slaapoplossingen snel vooruit te helpen en ons inkomstengroeimodel te ondersteunen.Over WellteQ Digital Health Inc. WellteQ Digital Health Inc. is een toonaangevende wereldwijde leverancier van gepersonaliseerde digitale gezondheids- en welzijnsoplossingen in het zorgcontinuüm.Ga voor meer informatie naar http://www.wellteq.co.Download de Wellteq bedrijfspresentatie: https://wellteq.co/about/investors/Waarschuwing met betrekking tot toekomstgerichte verklaringen:Dit persbericht bevat informatie of verklaringen die "toekomstgerichte verklaringen" vormen.Dergelijke toekomstgerichte verklaringen omvatten bekende en onbekende risico's, onzekerheden en andere factoren die ertoe kunnen leiden dat de werkelijke resultaten, prestaties of prestaties of ontwikkelingen wezenlijk verschillen van de verwachte resultaten, prestaties of prestaties die door dergelijke toekomstgerichte verklaringen worden uitgedrukt of geïmpliceerd.Toekomstgerichte verklaringen zijn verklaringen die geen historische feiten zijn en die over het algemeen, maar niet altijd, worden aangeduid met woorden als "verwacht", "plannen", "anticiperen", "geloven", "van plan zijn", "schatten", "projecten ," "potentiële" en soortgelijke uitdrukkingen, of dat gebeurtenissen of omstandigheden "zullen", "zouden", "kunnen", "zou kunnen" of "zouden" moeten plaatsvinden.Toekomstgerichte informatie kan, zonder beperking, verklaringen omvatten met betrekking tot de activiteiten, het bedrijf, de financiële toestand, verwachte financiële resultaten, prestaties, vooruitzichten, kansen, prioriteiten, doelen, doelen, lopende doelstellingen, mijlpalen, strategieën en vooruitzichten van Wellteq, en bevat verklaringen over , onder andere toekomstige ontwikkelingen en de toekomstige operaties, sterke punten en strategieën van Wellteq.Toekomstgerichte informatie wordt verstrekt met het doel informatie te presenteren over de huidige verwachtingen en plannen van het management met betrekking tot de toekomst en lezers worden gewaarschuwd dat dergelijke verklaringen mogelijk niet geschikt zijn voor andere doeleinden.Deze verklaringen mogen niet worden gelezen als garanties voor toekomstige prestaties of resultaten.De toekomstgerichte verklaringen in dit persbericht zijn gebaseerd op de aannames en analyses van het management en andere factoren die door het management kunnen worden gebruikt om conclusies te trekken en voorspellingen of projecties te maken, inclusief de ervaring van het management en beoordelingen van historische trends, huidige omstandigheden en verwachte toekomstige ontwikkelingen.Hoewel het management van mening is dat deze veronderstellingen, analyses en beoordelingen redelijk zijn op het moment dat de verklaringen in dit persbericht worden gedaan, kunnen de werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van de resultaten die worden geprojecteerd in toekomstgerichte verklaringen.Voorbeelden van risico's en factoren die ertoe kunnen leiden dat de werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van toekomstgerichte verklaringen, kunnen zijn: de timing en onvoorspelbaarheid van regelgevende maatregelen;regelgevende, wetgevende, juridische of andere ontwikkelingen met betrekking tot haar activiteiten of activiteiten;beperkte marketing- en verkoopmogelijkheden;vroege fase van de industrie en productontwikkeling;beperkte producten;afhankelijkheid van derden;ongunstige publiciteit of perceptie van de consument;algemene economische omstandigheden en financiële markten;de impact van toenemende concurrentie;het verlies van leidinggevend personeel op sleutelposities;kapitaalvereisten en liquiditeit;toegang tot kapitaal;de timing en het bedrag van de kapitaaluitgaven;de impact van COVID-19;verschuivingen in de vraag naar de producten van Wellteq en de omvang van de markt;hervorming van het octrooirecht;octrooigeschillen en intellectueel eigendom;belangenconflicten;en algemene markt- en economische omstandigheden.De toekomstgerichte informatie in dit persbericht vertegenwoordigt de verwachtingen van Wellteq op de datum van dit persbericht en kan daarom na die datum worden gewijzigd.Lezers mogen geen overmatig belang hechten aan toekomstgerichte informatie en mogen vanaf een andere datum niet op deze informatie vertrouwen.Wellteq neemt geen verplichting op zich om deze toekomstgerichte verklaringen bij te werken in het geval dat de overtuigingen, schattingen of meningen van het management, of andere factoren, zouden veranderen.De CSE heeft de inhoud van dit persbericht niet goedgekeurd of afgekeurd.Bekijk de bronversie op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211021005621/en/Wellteq Investor Contact: Glen Akselrod Bristol Investor Relations E: glen@bristolir.com T: (905) 326-1888Nieuws geleverd door Business Wire via QuoteMediaNerds On Site (CSE:NERD) Directeur Eugene Konaryev was te zien in een interview met CSE Issuer Stories, waar hij sprak over het bedrijf en de uitbreiding ervan naar de VS.Nerds On Site is een bedrijf voor mobiele IT-oplossingen dat de markt voor kleine en middelgrote ondernemingen (MKB) bedient.Het bedrijf heeft een groot team van technologiespecialisten die problemen diagnosticeren en doorlopende beheerde oplossingen ter plaatse of via de telefoon bieden.Het bedrijf bedient een groot aantal Canadian Tire (TSX:CTC.A) locaties in Canada en is benoemd tot Apple (NASDAQ:AAPL) mobiliteitspartner."Wat het bedrijf doet, zijn mobiele IT-diensten voor het midden- en kleinbedrijf", zegt Konaryev."We hebben nog steeds een klein deel van de particuliere klanten, maar wat we echt doen, is het MKB in staat stellen te genieten van hoogwaardige IT-service en ondersteuning zonder dure contracten."Nerds On Site is actief in 10 grote steden in Canada en is vorig jaar uitgebreid naar de VS.Nerds On Site gebruikt modellen van onderaannemers en franchisenemers in de VS om haar aanwezigheid uit te breiden.Volgens Konaryev zijn de initiële kosten voor het betreden van een stad, die ongeveer $ 250.000 zijn voor een team van 10 personen, minimaal wanneer het hele team die stad enthousiast bedient.Hij wees er verder op dat de markt waarin Nerds On Site opereert sterk gefragmenteerd is en dat er niet veel concurrentie is tussen IT-oplossingenbedrijven die MKB's bedienen."Als iemand vraagt ​​wie onze grootste concurrent is, kan ik ze niet eens een naam geven", zei Konaryev.“Er zijn kleine IT-winkels in steden, en als je hulp nodig hebt, is er vaak niemand beschikbaar om de telefoon te beantwoorden of je belt, en die zijn failliet gegaan.Daarom is dit zo'n mooie kans."Om het volledige interview te lezen, klik hier.Klik hier om contact op te nemen met Nerds On Site Inc. (CSE:NERD) voor een beleggerspresentatie.Cruz Cobalt Corp. (TSXV:CUZ) is verheugd aan te kondigen dat het bedrijf zijn grondbezit rond de stad Cobalt, Ontario strategisch heeft vergroot.Er zijn 305 nieuwe claimeenheden (cellen) toegevoegd.Cruz is een van de grootste grondbezitters in het groeiende Cobalt District van Ontario.Op 14 februari 2018 verhoogde Cruz zijn areaal in het Cobalt District van Ontario.Dat areaal grenst aan Cruz' 'Lorraine Cobalt Prospect', dat nu bestaat uit 10.556 aaneengesloten acres grenzend aan First Cobalt Corp. (FCC-TSX.v) in de directe omgeving van de stad Cobalt, Ontario.Cruz President, James Nelson, verklaarde: “We zijn erg blij dat we onze participaties in het Cobalt Camp van Ontario hebben uitgebreid.Wij zijn een van de grootste grondbezitters in de regio.De kobaltprijzen blijven sterk en zijn de afgelopen maand verhandeld tot een hoogste punt in 10 jaar van meer dan $ 43 per pond.Recente rapporten stellen ook dat Apple (AAPL-NASDAQ) op zoek is naar een directe bron van kobalt voor de batterijen die in hun producten worden gebruikt.De aanvoer van ethisch gewonnen kobalt buiten de DRC is krap en elke nieuwe aanvoer zou worden toegejuicht door kopers zoals alle autobedrijven en gsm-bedrijven.De vraag naar batterijmetalen lijkt aan het begin te staan ​​van een supercyclus op lange termijn en Cruz heeft zich vroeg gepositioneerd om te profiteren van deze hausse.Cruz heeft een sterke kaspositie en we zijn van plan dit geld in 2018 agressief en strategisch in te zetten.”Onlangs (22 januari 2018) verhoogde Cruz zijn areaal op de "Purcell Cobalt Prospect" van 671 acres tot 11.821 acres, waarbij de vorige twee afzonderlijke Purcell-vooruitzichten werden geconsolideerd tot één veel groter aaneengesloten prospect.Eveneens op 16 januari 2018 verhoogde Cruz zijn grondbezit rond de War Eagle-kobaltvooruitzichten in BC.Cruz heeft nu een belang van 100% in 15.219 acres op de War Eagle kobalt prospect.Cruz voltooide onlangs ook een luchtonderzoek over de kobaltvooruitzichten van War Eagle en Purcell in BC en ontdekte sterke magnetische anomalieën (aangekondigd op 19 januari 2018).Het management werkt nu ijverig aan het bevorderen van deze twee BC-kobaltvooruitzichten.Cruz heeft momenteel negen kobaltprojecten in Noord-Amerika, waarvan vijf in Ontario, twee in British Columbia, één in Idaho en één in Montana.De vijf afzonderlijke kobaltvooruitzichten van Cruz in Ontario bevinden zich allemaal in de buurt van de stad Cobalt, waardoor Cruz een van de grootste grondbezitters is in dit opkomende kobaltdistrict.Cruz' projecten in Ontario omvatten de 1.265 hectare grote Coleman kobalt prospect, de 900 hectare grote Johnson kobalt prospect, de 4.980 hectare grote Hector kobalt prospect, de 1.580 hectare grote Bucke kobalt prospect en nu de 10.556 Lorraine kobalt prospect.De vooruitzichten voor BC van het bedrijf omvatten het 15.219 acre War Eagle-kobaltvooruitzicht en het 11.821 acre Purcell-vooruitzicht.Cruz's VS-projecten omvatten de 1.940 hectare grote Chicken Hawk-vooruitzichten in Montana en de 880 hectare grote Idaho Star-vooruitzichten.Deze nieuwe claims zijn verkregen via de online MLAS-site.Onze kaarten en het exacte areaal worden bijgewerkt zodra ze beschikbaar zijn op de MLAS-site.Als je wilt worden toegevoegd aan de e-maillijst van Cruz, stuur dan een e-mail naar info@cruzcobaltcorp.com of twitter @CruzCobalt.Klik hier om in contact te komen met Cruz Cobalt Corp. (TSXV:CUZ) en een beleggerspresentatie te ontvangenZylorion Health Inc., ("Zylorion" of het "Bedrijf"), een innovator gericht op de precisie van de geestelijke gezondheidszorg en psychedelische therapie, is verheugd de toevoeging aan te kondigen van de heer Jeroen Tas aan de raad van bestuur van het bedrijf, en de toevoeging van Dr. Ted Goldstein aan de Digital Health Advisory Committee van het bedrijf."We zijn zeer verheugd dat dhr. Tas en dr. Goldstein zich bij ons bedrijf voegen. Behalve dat zij worden erkend en gevierd als leiders op het gebied van transformatieve technologie en innovatie, hebben dhr. Tas en dr. Goldstein een track record van succesvol ondernemerschap en brengen zij zeer relevante en diepgaande ervaring in de gezondheidszorg, gezondheidstechnologieën en bio-informatica", aldus Dr. Peter Silverstone, Chief Executive Officer.De heer Tas was eerder Chief Innovation and Strategy Officer bij Koninklijke Philips NV ("Philips") (NYSE: PHG) (AMS: PHIA), een toonaangevend wereldwijd gezondheidstechnologiebedrijf.Voordat hij bij Philips kwam werken, was de heer Tas mede-oprichter en voorzitter, COO en vice-voorzitter van Mphasis Ltd., een wereldwijd bedrijf voor technologieoplossingen.De heer Tas leidde ook Transaction Technology Inc., het technische laboratorium van Citi, waar hij toezicht hield op de eerste lancering van internetbankieren, nieuwe betalingsnetwerken en op internet gebaseerde zelfbedieningsapparaten.De heer Tas was eerder waarnemer in de raad van bestuur van Zylorion en lid van de Digital Health Advisory Committee.Dr. Goldstein was meest recentelijk Chief Artificial Intelligence Officer bij Elevance Health Inc. (NYSE: ELV), voorheen Anthem Inc., waar hij toezicht hield op de ontwikkeling van 'HealthOS', een op kunstmatige intelligentie gebaseerd besturingssysteem voor de gezondheid.Dr. Goldstein was voorheen Vice President Software Tools bij Apple (NASDAQ: AAPL), waar hij het team leidde dat Xcode, Mac OS X en iOS runtime-besturingssystemen voor Mac en iPhone creëerde.Voor Apple werkte Dr. Goldstein als Chief Java Commerce Officer bij Sun Microsystems, waar hij mede-bedenker was van de Java-programmeertaal en het Java-kaartsysteem ontwierp dat in miljarden smartcards wordt gebruikt."We zijn verheugd om de heer Tas en Dr. Goldstein te verwelkomen in ons bedrijf en kijken ernaar uit om nauw met hen samen te werken, evenals met de rest van onze directeuren en adviseurs, om onze missie te bereiken om innovatieve en effectieve nieuwe therapieën te leveren die zal mensen die lijden aan geestelijke gezondheidsproblemen in staat stellen te gedijen", merkte Dr. Silverstone op.Zylorion is een biotechbedrijf dat zich bezighoudt met de ontwikkeling en levering van geïntegreerde precisietherapieën voor geestelijke gezondheid om psychologische en neurologische geestelijke gezondheidsproblemen aan te pakken.Zylorion is gericht op onderzoek, ontwikkeling en commercialisering van op psychedelica gebaseerde verbindingen in combinatie met nieuwe therapeutische behandelingsprogramma's die gericht zijn op een continuüm van psychische aandoeningen, zoals MDD (ernstige depressieve stoornis), TRD (behandelingsresistente depressie), PTSD (posttraumatische stressstoornis), algemene depressie, angststoornissen en een aantal verslavende neigingen.Zylorion streeft ernaar om toonaangevende technologieën te gebruiken om de schaalbaarheid en toegankelijkheid van zijn geïntegreerde therapieprogramma's te ondersteunen in zijn missie om mensen met geestelijke gezondheidsproblemen in staat te stellen te gedijen.Dit persbericht bevat verklaringen die toekomstgerichte informatie bevatten ("toekomstgerichte informatie") in de zin van de toepasselijke Canadese effectenwetgeving.Alle verklaringen, behalve verklaringen van historische feiten, zijn toekomstgerichte informatie en zijn gebaseerd op verwachtingen, schattingen en projecties op de datum van dit persbericht.Elke verklaring die voorspellingen, verwachtingen, overtuigingen, plannen, projecties, doelstellingen, aannames, toekomstige gebeurtenissen of prestaties bespreekt (vaak, maar niet altijd met gebruik van zinnen als "verwacht", of "verwacht niet", "wordt verwacht", "anticipeert" of "niet anticipeert", "plannen", "begroting", "gepland", "voorspelt", "schat", "gelooft" of "van plan is" of variaties van dergelijke woorden en uitdrukkingen of waarin staat dat bepaalde acties, gebeurtenissen of resultaten "kunnen" of "zou kunnen", "zou", "zou kunnen" of "zullen" plaatsvinden of worden bereikt) zijn geen historische feiten en kunnen toekomstgerichte informatie zijn.Bekijk originele inhoud om multimedia te downloaden: https://www.prnewswire.com/news-releases/zylorion-announces-additions-to-board-of-directors-and-advisory-committee-301620063.htmlBekijk originele inhoud om multimedia te downloaden: http://www.newswire.ca/en/releases/archive/September2022/08/c2883.htmlNieuws Aangeboden door Canada Newswire via QuoteMediaBlackBerry Limited (NYSE: BB; TSX: BB) heeft vandaag nieuw Europees onderzoek gepubliceerd dat het cyberbeveiligingsrisico blootlegt dat wordt gecreëerd door prijsbewuste thuiswerkers die bij de aankoop van huishoudelijke slimme apparaten prioriteit geven aan veiligheid boven prijs, bruikbaarheid en installatiegemak.Minder dan een derde (32%) van de Europese thuiswerkers die een smart device bezitten dat ik heb ondervraagd, zei dat veiligheid een top drie factor was bij het kiezen van een smart device, vergeleken met 50% die prijs prioriteit gaf (figuur 1).Meer dan een kwart van de bedrijven (28%) treft geen adequate beveiligingsvoorzieningen om cyberbeveiliging tot aan de woning uit te breiden (figuur 2).Dit verhoogt het risico op cyberaanvallen voor bedrijven en hun werknemers, aangezien hybride en thuiswerken de norm worden.Uit het onderzoek onder 4.000 thuiswerkers in het VK, Frankrijk, Duitsland en Nederland blijkt dat meer dan een kwart (28%) van de mensen zegt dat hun werkgever niets heeft gedaan of gecommuniceerd over het beschermen van hun thuisnetwerk of slimme apparaten, of dat ze weet niet of ze beschermd zijn.Bovendien zegt 75% van de Europeanen dat hun werkgevers geen stappen hebben ondernomen om de internetverbinding thuis te beveiligen of softwarebescherming voor thuisapparaten te bieden.Door de netwerkbeveiliging niet uit te breiden naar apparaten voor thuisgebruik, neemt het risico toe dat de kwetsbaarheden die ontstaan ​​door hybride en thuiswerken met succes worden misbruikt.Bijzonder ontnuchterende bevindingen voor kleine en middelgrote bedrijven die meer dan elf cyberaanvallen per apparaat per dag hebben, volgens BlackBerry-onderzoek."Een toename van onbeveiligde slimme apparaten in Europa is net zo ideaal voor cyberaanvallers", zegt Hans-Peter Bauer, Senior Vice President EMEA, BlackBerry Cybersecurity."Wanneer consumenten hun hoede laten om zich op de prijs te concentreren, en bedrijven hun beveiligingsdekking niet uitbreiden om te compenseren, zullen cybercriminelen profiteren van elk onbeveiligd toegangspunt dat kan leiden tot lucratieve persoonlijke en bedrijfsgegevens."Via zelfs de meest onschuldige apparaten kunnen kwaadwillenden toegang krijgen tot thuisnetwerken met verbindingen met bedrijfsapparaten - of bedrijfsgegevens op consumentenapparaten - en de kans grijpen om gegevens en intellectueel eigendom ter waarde van miljoenen te stelen.Bedrijven zullen waarschijnlijk de dupe worden van cyberaanvallen die worden veroorzaakt door onbeveiligde apparaten in huis, met gevolgen voor de werknemers zelf.Met apparaatbeveiliging ver onderaan de lijst voor beladen kopers die proberen kosten te besparen, en werkgeversbescherming van smart home-apparaten die aan weinigen wordt geboden, blijft er een enorme opening over voor cybercriminelen die willen profiteren van de hausse aan slimme apparaten in huis."Een wereldwijde stijging van de kosten van levensonderhoud, een dreigende recessie, escalerende conflicten en stijgende cyberverzekeringspremies creëren perfecte omstandigheden voor cyberaanvallen. Cybercriminaliteit nam toe tijdens zowel de financiële crisis van 2008-2009 als de COVID-19-pandemie, en we verwachten om de komende maanden een vergelijkbare piek te zien", vervolgde Bauer."Deze omstandigheden maken het nog moeilijker om effectieve hybride en thuiswerkpraktijken te implementeren in huizen die slimmer worden, maar niet noodzakelijkerwijs cyberveiliger. Het is dus van cruciaal belang dat organisaties de apparaten onthouden die buiten hun directe bereik liggen wanneer ze hun cyberbeveiligingsbescherming overwegen en zich voorbereiden voor uitdagende economische tijden die voor ons liggen."Bezoek BlackBerry.com/Cyber ​​voor meer informatie over hoe BlackBerry's uitgebreide, preventie-first, AI-gestuurde cyberbeveiligingsoplossingen uw bedrijf kunnen helpen bij het voorbereiden op, voorkomen van, detecteren van en reageren op cyberdreigingen.Opmerkingen voor de redactie: Onderzoek uitgevoerd in juni 2022 door Opinion Matters namens BlackBerry (NYSE: BB; TSX: BB), naar 4.000 Europeanen (in het VK, Duitsland, Frankrijk en Nederland) die de afgelopen 12 maanden en hebben een smart device in huis.Afbeelding 1: Tabel met het aandeel respondenten dat elke factor heeft gekozen in hun top drie van overwegingen bij de aankoop van een smart device voor thuisVerplicht gebruik van een zakelijk Virtual Private Network (VPN)Cybersecuritybeleid opgesteld met advies voor smart devices/thuiswerkenBeveiligde internetverbinding thuisGeïnstalleerde software voor cyberbeveiliging op thuisapparatenMijn werkgever heeft niets gedaan/gecommuniceerd over het beschermen van mijn thuisnetwerk of slimme apparatenFiguur 2: Tabel met het aandeel respondenten dat zei dat hun werkgever elke maatregel heeft ingevoerd om hun thuisnetwerk of slimme apparaten te beschermen tijdens het thuiswerkenAfbeelding 3: Tabel met het aandeel respondenten dat deze factoren in hun top drie van belangrijkste bij de aankoop van een smart device heeft opgenomen, per landAlle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max vertegenwoordigen de grootste sprong ooit voor iPhone, met de Dynamic Island, de allereerste 48MP-camera op de iPhone, het Always-On-display en baanbrekende veiligheidsvoorzieningen.25611134671112